Strandjagtsudvalget

Udvalgsformand Kenneth Thorslund

Udvalgsmedlemmer: Ove Pedersen

Medlemmer af strandjagtudvalget: Kenneth Thorslund tlf. 40121597 mail hthorslund@yahoo.co.dk

Jeg må med beklagelse meddele at der ikke har været  meget aktivitet i udvalget, jeg kunne godt ha den fornemmelse at det er enmandsjagt, og måske derfor er det sværere at få tilbage meldinger med ønsker om evt.tiltag eller aktiviteter.

Den eneste henvendelse jeg har haft i den sidste periode, fik jeg i går fra en  nyjæger som fortalte at han lige havde bestået haglprøven og anskaffet sig en pram, men han var lidt usikker på hvorfra i Bogense han måtte ta ud. Jeg tog kontakt til Brian Kristensen som kunne hjælpe med at vejlede vedkomne. Så dog en lille solstråle.

Her til sidst vil jeg lige reklamerer for Fjordens dag nu på Søndag den 11 september i Klintebjerg.

Er du interesseret i den frie jagt på søterritoriet og har nogle ideer til aktiviteter som omhandler strandjagt, eller spørgsmål vedr. jagt på søterritoriet, hører jeg gerne fra dig. Har du en god jagthistorie som omhandler strandjagt, evt. foto, som du gerne vil dele med andre på foreningens hjemmeside, er du velkommen til at sende det til undertegnede på mail: Ove Pedersen